Strike a Pose Challenge!


 click on the images to view larger

Buongiorno a tutti, eccomi con il Meme di questa settimana di Strawberry . Questa settimana mi piace tantissimo perchè si parla dei nostri negozi di pose preferiti.

Istruzioni Meme: Condividere una foto delle vostre pose preferite e convividete i vostri negozi di pose preferiti! Non dimenticate di lasciare un link al tuo post nei commenti e condividere la tua foto nel memes flickr group

1 {what next}
Al primo posto ho messo what next, è vero non è un negozio di pose vero e proprio, ma quando escono le sue pose con i suoi splendidi prop io non resisto, le ho proprio tutte. Aspetto sempre le novità con entusiasmo e le sue pose le uso spessissimo per farmi foto in giro.

2 !bang poses
Al secondo posto sicuramente !bang, io adoro le sue pose sia singole che di coppia, trovo che le sue pose di coppia siano molto romantiche e belle, ho svaligiato il suo negozio se non ho tutte le sue pose me ne mancano giusto poche

3 WetCat
Ed ecco wetcat, che dire io adoro questo store, sono diventata anche sua blogger ed era una cosa a cui tenevo molto perchè ha una fantasia incredibile nel fare le pose. Le sue pose di coppia hanno un posto speciale nel mio inventario e anche nel mio cuore

Ed ora una menzione speciale per i negozi di pose singole, utilissimi per noi blogger. Nella mia lista dei sogni c'è Kirin , di questo store ho tutte le pose, anche quelle degli eventi!!!
E poi Glitterati anche qui la mia spesa nel negozio è infinita.
Io devo dire che sono una fanatica delle pose forse si è visto^^
¸.✿¨¯`✿´¸¸.✿¨¯`✿¸.✿¨¯`✿´¸¸.✿¨¯`✿¸.✿¨¯`✿´¸¸.✿¨¯`✿¸.✿¨¯`✿´¸¸.✿¨¯`✿¸.✿¨¯`✿´¸¸.✿¨¯`✿¸
Hello everyone, here I am with the Meme this week's Strawberry . This week I love it because it speaks of our favorite shops of poses.

Meme Instructions: Share a picture of your favorite pose or a list of your favorite posemakers on the grid! Don’t forget to leave a link to your post in the comments and share your picture in the blog memes flickr group

My favorite posemakers and poses:
1 {what next}
In the first place, I put what next, is not a true store of poses real, but when they leave his poses with its beautiful prop I can not resist, I own them all. I always wait for the news with enthusiasm and its use often for me to put the pictures around.

2 !bang poses
In second place for sure! Bang, I love his poses both individual and as a couple, I find that a couple of his poses are very romantic and beautiful, I robbed his shop if I do not have all her poses I just missing a few

3 WetCat
And here wetcat, say that I love this store, I became even its bloggers and it was something that was important to me because it has an incredible imagination in doing the poses. Her poses pair have a special place in my inventory and also in my heart

And now a special mention to the shops of individual poses are very useful for us bloggers. In my dreams there is a list of Kirin , this store have all the poses, even those events!
And then Glitterati here my shopping in the store is endless.
I must say that I am a fanatic of the poses perhaps we have seen ^ ^


click on the images to view larger 

Credit Relitha

Hair : MINA Hair - Tabita - Black & grey :  MINA Hair by mina.nakamura

Mesh Hands and Feet : Slink Avatar Enhancement Hands :  Slink by Siddean Munro

Top : ::FAC:: Pleun Tank Top :  FA CREATIONS by Sandie Saenz

Pant : ::FAC:: Robin Sweatpants :  FA CREATIONS by Sandie Saenz

Hoodie : ::FAC::  Sammy Hoodie :  FA CREATIONS by Sandie Saenz

Credit Iorick

Hair : *Dura-Boy*47(Black) :  Dura by chiaki Xue

Mesh Hands and Feet : Slink Avatar Enhancement Hands :  Slink by Siddean Munro

Top : ::GB::MESH  Hemp  Loose shirt (DARK GRAY) :  Gabriel by Takuya Jinn

Pant : D-Style - MOH Jeff :  Old Hunt


click on the images to view larger 

Pose 1 : {what next}Picture This - All Three Couples Pose Set (boxed) :  {what next} by Winter Thorn

Pose 2 : !bang - you win :  !bang poses by Luna Jubilee

Pose 3 : ::WetCat:: "Waves" II Box :  WetCat by wetcat Flux

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron
Model: Iorick Mistwood

1 commenti:

  1. Very cute pics. The couples poses look so natural. Thanks for sharing. <3

    RispondiElimina

 

Go Flickr

Created with flickr badge.

Blog Archive