The Geeky Meme

 The Geeky Meme

Buongiorno a tutti, questa settimana partecipo al Meme di Strawberry visto che lo trovo davvero molto divertente ha deciso di partecipare anche mio marito Iorick, per cui daremo entrambi le risposte.

Istruzioni Meme: Crea un immagine raffigurante quello che credi di essere fra geek / nerd / dorky e / e rispondi alle seguenti domande!

Che cosa credi di essere? Geek? Nerd? Dork? Nessuno dei precedenti? Tutti quanti?
Relitha
Credo di essere più Geek, mi piacciono i videogiochi, i libri, mi piace internet Ogni tanto credo di scadere nei Nerd, perchè leggendo la definizione ogni tanto mi ci riconosco, ho fatto il test del QI e ho ottenuto come risultato 140, leggo tantissimo qualsiasi informazione su moltissimi argomenti, mi piace sapere le cose. Comunque tra i due sono più Geek^^
Iorick
Tra Nerd e Geek a seconda degli argomenti.

Qual è stato il tuo primo computer mai posseduto?
Relitha
Il mio primo computer me lo ha regalato mio marito, avevo 20 anni ed era un pentium 133.
Iorick
A 18 anni uno Zenith Supersport 286.

Quando e come hai iniziato ad andare in internet?
Relitha
Ho inziato ad usare internet per le email, e per la possibilità di cercare tantissime cose in google, sono una ricercatrice pazza di google. Ogni cosa che non so la googlo ^^
Iorick
Ho inziato ad andare in internet spinto da un mio amico che mi ha creato la mia prima casella email, che tutt'ora ho e che mi ha richiesto il cambio password giusto settimana scorsa, visto che era la stessa dal lontano 2008.

A Quali fandom Geek sei iscritto ?
Relitha
Giuro che non sono iscritta da nessuna parte. Amo però Harry Potter alla follia ^^ Certo bisogna vedere come si considera Second life ahahhahahah
Iorick
Io sono iscritto come primo fan onorario di Relitha Byron e non ho ancora avuto riconoscimenti per questo ^^

Star Trek o Star Wars?
Relitha
Sinceramente nessuno dei due. Non sono una patita del genere e secondo me per molte cose si assomigliano. Di questa domanda sono curiosa di leggere la risposta di mio marito, voglio vedere se ammette di essere un Trekkie ihihiihihih
Iorick
Sono un Trekkie e non si prende in giro per nessun motivo il capitano Kirk ^^

Quanto sei Geeky?
Relitha
Ho fatto il test e ho stampato il risultato, come potete vedere non è male considerando che per molte domande ho messo altro perchè non essendo madrelignua inglese ho avuto difficoltà a farlo^^Passo comunque come Geek?????
Iorick
Non mi sarei aspettato un risultato diverso^^E comunque Relitha ha barato, gli ho spiegato io le domande relative alla programmazione ahahahhaha
***
 The Geeky Meme1

Hello everyone, this week I participate in the Meme Strawberry because I find it really funny decided to join my husband Iorick, so give both answers.

Meme Instructions: Create an image depicting what you consider to be geeky/nerdy/dorky and/or answer the following questions!

What do you consider yourself to be? Geek? Nerd? Dork? None of the above? All of the above?
Relitha
I believe to be more Geeks, the video games I like them, the books, I sometimes like internet I believe to expire in the Nerd, because sometimes reading the definition me I recognize there, I have made the test of the QI and I have gotten as resulted 140, I read as any I, like information on a lot of matters to know the things. However among the two I am more Geeks^^
Iorick
Among Nerd and Geek according to the matters.

What was the first computer you ever owned?
Relitha
My first computer has given me it my husband, I was 20 years old and it was a pentium 133.
Iorick
To 18 a Zenith Supersport 286.

When and how did you first get on the internet?
Relitha
I have inziato to use internet for the emails, and for the possibility to look for as things in google, I am a crazy researcher of google. Every thing that I don't know the googlo ^^
Iorick
I have begun to go to internet pushed by one friend of mine that has created me my first box email, that everything now has and that he has asked me for the change password correct last week, considering that it was the same one from the distant one 2008.

Which geek fandom do you subscribe to?
Relitha
I swear that I am not enrolled from any part. Hook however Harry Potter to the folly ^ ^ Certain it needs to see how Second is considered life ahahhahahah
Iorick
I am enrolled as first honorary fan of Relitha Byron and I have not had recognitions for this yet ^^

Star Trek or Star Wars?
Relitha
Sincerely two anybody. I am not one suffered from the kind and second me for a lot of things they resemble him. Of this question I am curious to read the answer of my husband, I want to see if it acknowledges to be a Trekkie ihihiihihih
Iorick
They are a Trekkie and him she doesn't take around for any motive the captain Kirk ^^

  How Geeky Are You?
Relitha
Have I made the test and have I stamped the result, as can you see it is not badly considering that for a lot of questions I have put other because not being English language I have had difficulty ^^ as Geek however?????

 geek2

Iorick
I would not be me expected a different result ^ ^ And however Relitha has cheated, I have explained him the questions related to the planning ahahahhaha

 geek Iorick

 The Geeky Meme2

Credits Relitha:

Shape : Personal

Skin : Curio

Hands : Slink Mesh Hand Elegant 1: Slink Not Free

Ears : UNISEX[MANDALA]SIMPLE_EARS_HUTUU: MANDALA Not Free

Hair : -LaViere- Nadia  Greyscale : Collabor88 Not free

Glasses : *BOOM* Minimalist Glasses (Titanium) : BOOM Not Free

Tight : ~Cannibelle~ Angel Wing Tights - Dark (Acid Lily) : Acid Lily Gallery Not free

Necklace : 22769 ~ [accessorie] Winter Is Coming Necklace silver : L'accessories Not free

Sweater : *MC* Zipup Turtleneck Sweater - Chunky/Black : * Mon Cheri * Not free

Skirt : S@BBiA::Flare Skirt (Red) : S@BBiA Group Gift Free
Boot : S@BBiA::Suede Knee-high Boots (Dark Brown) : S@BBiA Lucky Board

Credits Iorick:

Shape : Personal

Skin : *BIRTH* Reese Skin Straw Tone Fatpack: BIRTH Not Free

Hands : Slink AvEnhance Hands Male - Relax: Slink Not Free

Hat : Mesh Beanie Gift : kal rau Free

Sweater : CERO STYLE TFH Male : CERO Free

Pant : !APHORISM! Men's Bootcut Jeans Black: APHORISM Not free

Boot : -Entente- Sentier Boots : Entente Not free

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron
Model: Iorick Mistwood

1 commenti:

  1. Awwww, I'm so happy you both did it together. And both of you are smartypants! :P

    RispondiElimina

 

Go Flickr

Created with flickr badge.

Blog Archive