Horse

 Horse2

 Buongiorno a tutti e buon sabato, oggi vi mostro dei vestiti di un mio nuovo sponsor, Monk, io adoro il suo stile e i vestiti che fa per cui lo vedrete spesso sul mio blog, fa dei vestiti casual ma di classe con dei dettagli bellissimi, suo il cardigan e la sciarpa che troverete in tantissimi colori. I leggins sono miei e sono nei nuovi material. I capelli di Emotion secondo me sono adattissimi ad una cavallerizza per cui io ho preso il mio cavallo e sono andata a Noble a fare qualche foto. Noble è aperta al pubblico come vi avevo accennato qualche giorno fa e vi consiglio di andarci perchè è stupenda.Buon sabato e magari ci vediamo in giro. bacioni
***
 Good morning everyone and happy Saturdays, today I show you my new clothing sponsor, Monk, I love his style and the clothes he does so often you will see it on my blog, makes clothes casual yet classy with beautiful details, her cardigan and scarf that you will find in many colors. The leggings are my own and are in new material. The hair of Emotion in my opinion are very well suited to a riding so I took my horse and went to Noble to take some pictures. Noble is open to the public as I mentioned a few days ago and I recommend you go there because it is wonderful .Good Saturday and maybe we'll see you around. Kiss

 Horse1
Credits:

Shape : RIR Life Heather Shape :   RIR Life Design Not Free

Skin : -Belleza- FLF Oakley Skin :   Belleza Not Free

Hair : .:EMO-tions.. *CORY+ black cap  * - wear to unpack :   EMO-tions Not Free

Ring : [MANDALA]Motsumame Ring SET (WEAR ME) : MANDALA Not Free

Cardigan : Monk - Cardigan Dress Combi black :  Monk Not Free

Pant : Rir Life Leggings Black :  RIR Life Design Not Free

Boots : ::Duh!:: Engineer Boots -Female :  Marketplace L$10

 Horse

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron

Location: {Noble} New England

0 commenti:

Posta un commento

 

Go Flickr

Created with flickr badge.

Blog Archive