The Haunted Meme

The Haunted Meme

Bene bene bene, questa settimana per il Meme di Strawberry , bisogna parlare delle cose che ci fanno paura. Io mi sono resa conto che non ho paura delle cose paranormali, fantasmi, morti ecc. Sono troppo razionale per averne, forse è una grossa limitazione non so. Io ho una grandissima paura, che è diventata fobia, per una cosa molto più reale, ho paura dei clown. Lo so che fanno ridere tutti ma a me quelle faccie dipinte con quei finti sorrisi mi fanno accapponare la pelle. Questa mia fobia è iniziata molto presto, credo di esserci nata in fondo, ricordo che mio papà mi aveva portata al circo quando ero ancora molto piccola, ero seduta proprio a bordo pista, visto che ero una bimba molto carina, il clown che stava facendo lo spettacolo mi si è avvicinato per farmi il solletico con una piuma, beh io ho avuto una istantanea crisi isterica, mi ha raccontato mio papà che urlavo e piangevo tanto che mi aveva dovuto portare fuori, il povero clown c'era rimasto anche male....Da adulta convinta che per superare le proprie paure bisogna affrontarle ho letto il libro IT, e ho visto anche il film...non è stata una buona idea, alla fine ho detto "sapevo che non c'era da fidarsi dei clown".....Questa paura non l'ho mai superata e credo che mai la supererò, per fortuna non vado al circo perchè sono contraria all'uso che fanno degli animali per cui di clown non ne vedo ^^ Ho saputo che comunque sono in buona compagnia anche Johnny Depp ha paura dei clown^^ 
***
Well well well, this week for the Meme of Strawberry , it needs to speak of the things that frighten us. I have become account that I am not afraid of the things paranormal, ghosts, dead etc. I am too much rational to have of it, perhaps it is a big limitation I don't know. I am afraid, that has become phobia, for a thing very more reality, is afraid of the clowns. I know him that they make to laugh all but to me those painted faccies with that false smiles make me caponise the skin. This phobia of mine is initiated very soon, I believe to have been born after all there, memory that my dad had brought me to the circus when I was still very small, I had sat really on board footstep, considering that I was a very nice baby, the clown that was making it show me he is approached to make me the tickle with a feather, beh I have had an instant hysterical crisis, she has told me my dad that I howled and so much that had had to bring out me cried, the poor clown she had remained badly there also....From adult convinced whether to overcome her own fears needs to face I have read her the book IT, and I have also seen the film...she has not been a good idea, at the end I have said "I knew that there was not to trust the clowns."....This fear I have never overcome her and I believe that I will ever overcome her/it, luckily I don't go to the circus because I am contrary to the use that you/they make some animals for which I don't see of clown of it ^ ^ I have known that they are also however good company Johnny Depp it is afraid of the clowns^^

The Haunted Meme1


Meme Instructions: What are you afraid of? What are you haunted by? Share some of your fears and if you can, create an image depicting one of them. Don’t forget to leave your link in the comments!

Credit:

Hair : [LeLutka]-VIBRATO hair/Dark Grayscale :  [LeLutka] Not Free

Necklace : MG - Necklace - Positano Night Jewel:  Collabor88 Not Free

Dress : :::WEG::: Belle de Jour TGGS Anniversary Hunt prize :  WEG Free
The Gallery Gift Shop 2nd Anniversary hunt prize

The Gallery Gift Shop 2nd Anniversary event will be start 15/7/2013.
http://thegallerygiftshop.wordpress.com/

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron

Location: ::[[ Carn'evil ]]:: 

 The Haunted Meme2

2 commenti:

  1. It's funny how many people are actually afraid of clowns and they are supposed to be a form of entertainment.

    RispondiElimina
  2. In fact it is true, is the fear being felt in the world ...

    RispondiElimina