Rougham

 Rougham2

Ciao a tutti, oggi posto il nuovo vestitino di ArisAris, molto estivo e carino che ho abbinato a delle scarpe sempre di ArisAris, e poi la mia shape Gabrielle che mi sta dando tante soddisfazioni abbinata alla nuova skin regalo di gruppo di Wow. Per fare le foto sono andata in una sim molto carina che vi consiglio di visitare, per scattare magari qualche foto come ho fatto io. Che altro dirvi sono giorni un pò particolari per me e lavorare al blog mi aiuta molto, per i prossimi giorni vi annuncio un nuovo tatuaggio davvero molto carino, almeno spero^^ A domani e buone compere mie piccole stelle del cielo!!
***
 Hi to everybody, today place the new dress of ArisAris, very summer and nice that have combined to of the shoes always of ArisAris, and then my shape Gabrielle that is giving me so many satisfactions combined to the new skin gift of group of Wow. To make the photos I have gone to a very nice sim that I recommend you to visit, to go off even some photos as I have done me. What other to say they are you days a particular for me and to work to the blog helps a lot me, for the next days I announce indeed you a new very nice tattoo, at least spero^^A tomorrow and good my buys small stars of the sky!!
Rougham1

Credit:

Shape : RIR Life Gabrielle Shape : Marketplace NEW!!!!
Summer Price L$150 instead of 350 !!!

Skin : .::WoW Skins::.  JULY GG 2013 : WoW Skins  Group Gift Free

Hair : TRUTH HAIR Charlize -  black & whites :  TRUTH Not Free

Dress : Arisaris Igs79 Naughty Dress :  Arisaris  Not Free

Shoes : ***Arisaris Walk in Clogs White  :  Arisaris Not Free

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron

Location:   Rougham 

 Rougham

0 commenti:

Posta un commento