Lavinia

Lavinia2

 Buongiorno fashioniste, e buon inizio settimana. Oggi ho fatto un salto al Dressing Room, e come sempre ho trovato cose molto carine, vi ricordo che i prezzi vanno dai 40L$ ai 70L$ per cui ci sono delle occasioni. Poi non mi sono lasciata sfuggire i nuovi jeans di Gizza, che sono davvero molto belli. I piedi sono i miei soliti di Gaeline li ho presi appena usciti e non li ho mai abbandonati ^^
Vi auguro buone compere e una buona settimana, a domani!!
***
 Hello fashionistas, and good week. Today I made a trip to the Dressing Room, and as always I found nice things, I remind you that the prices range from 40L to 70L $ $ so there are some opportunities. Then I did not let slip the new jeans Gizza, which are really very beautiful. The feet are my usual Gaeline I took them to just come out and I have never abandoned ^ ^
I wish you good shopping and a good week, see you tomorrow!


 Lavinia1

Credit:

Shape : RIR Life Lilly Shape : Marketplace Not Free

Skin : :[ Al Vulo! ] - [ Lavinia ] - [ Natural Fairy TDR ] : The Dressing Room Not Free

Hair : .b - meme  - blacks :  Analog Dog Not Free

Tattoo : RIR Life Tattoo Believe : Marketplace Not Free

Jewelry : Izzie's - Treasure Jewelry marine (TDR) :  The Dressing Room Not Free

Top :  *MC* Cropped Color block top (w/Tango) - Softpink/White :  * Mon Cheri * Not Free

Jeans : GizzA - Low Rise Skinny Jean [Black Series] WEAR ME :  GizzA Not Free

Feet :  *GA* Bare Feet Fat Pack :  Gaeline Creation Not Free

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron

 Lavinia

0 commenti:

Posta un commento

 

Go Flickr

Created with flickr badge.

Blog Archive