Seraphim

 Seraphim

Ciao a tutti, in questo nuovo post vi presento dei vestiti che ho trovato da Seraphim, li trovate tutti al secondo piano del negozio e tutti free. Il top i jeans e i gioielli vengono da li. La shape è la mia Hoaiti, una shape che mi sta dando tantissime soddisfazioni!! Per la skin ho scelto una di Curio, non ho messo il landmark perchè il negozio è ancora vuoto, a questo proposito ho un dubbio enorme che mi attanaglia, mentre ero da Curio per vedere se c'erano delle novità ho guardato il profilo di Gala è ho visto che ha cancellato tutto, foto e picks. Mi è venuto il dubbio che abbia deciso di lasciare second life, sarebbe un vero peccato per me che adoravo le sue skin, spero di sbagliarmi....Spero che magari abbia cancellato le foto solo per rinnovarle come il negozio.....
Un bacione a tutti e fate buone compereeeeeeeeeeeeeeee
***
 Hello everyone, in this post I present to you the new clothes that I found Seraphim, find them all on the second floor of the store and all free. The top and jeans are the jewels from them. The shape is my Hoaiti, a shape that is giving me a lot of satisfaction! For the skin I chose one of Curio, I did not put the landmark because the store is still empty, in this regard I have a huge doubt that grips me, while I was Curio to see if there were any news I looked at the profile of Gala I saw that he deleted everything, photos and picks. I came to doubt that he has decided to leave Second Life, it would be a shame for me that I loved her skin, hope I am wrong .... I hope that maybe he deleted the photos only to renew as the store .....
A big kiss to all and good buyyyyyyyyyyyyyyy

Seraphim1

Credit:

Shape : RIR Life Hoaiti Shape : Marketplace
Summer Price L$150 instead of 350 !!!

Skin : Curio

Hair : /Wasabi Pills/ Anais Mesh Hair - Chocolate :  Wasabi Pills Not Free

Jewelry :  Addiction Jewelry Circle Medallion Drop Set :  Seraphim Headquarters Group Gift Seraphim (Until July 19, 2013)

Top :   [AB] MESH Folichonne Top Brown Leather  :  Seraphim Headquarters Group Gift Seraphim (Until July 19, 2013)

Jeans :  [:ME:] Megumi Mesh Jeans (Breeze) :  Seraphim Headquarters Group Gift Seraphim (Until July 19, 2013)

Boots : *COCO*_Gift_SuedeBoots(Mesh) :  COCO Group Gift

Stylist and photographer : Relitha Byron
Model: Hoaiti Sahara

 Seraphim2

Location: Small town Green


 

0 commenti:

Posta un commento

 

Go Flickr

Created with flickr badge.

Blog Archive