Believe

 Stringkini2

Buona domenica a tutti, sono molto emozionata perchè in questo post vi presento una mia nuova creazione, oltre la nuova shape di cui vi ho già parlato vi posto un nuovissimo tattoo, io facevo i tatuaggi qui su sl appena entrata ma poi avevo lasciato, ora con più esperienza ho ripreso. Nella confezione lo troverete in tre tonalità diverse per poterlo adattare facilmente alla vostra pelle!! Il costume da bagno è davvero delizioso e devo dire che è anche economico, lo troverete in tanti colori, io ho scelto il motivo a fiori che trovo fantastico per l'estate. Quindi gente buone compere e ci leggiamo prestissimo, bacioni!!
***
 Good Sunday to everybody, I am very excited because in this post I introduce you one new creation of mine, over the new shape of which I have spoken to you I already post you a new tattoo, I just made here the tattoos on sl entrance but then I had left, now with more experience I have taken back. In the wrapping will find it in three different tonalities to be able to easily suit it for your skin!! The custom from bath is delicious indeed and I must say that it is also economic, you will find it in so many colors, I have chosen the motive to flowers that I find fantastic for the summer. Then people good buys and read us prestissimo, big kisses!!
Stringkini1

Credit:

Shape : RIR Life Gabrielle Shape : Marketplace
Summer Price L$150 instead of 350 !!!
See style notecard included on where to purchase items/accesories to get the look in the picture

Tattoo : RIR Life Tattoo Believe : Marketplace L$50
Shades - Light, Medium & Dark
Layers - Underpants & Tattoo
Rights - Copy

Hair : [LeLutka]-VIBRATO hair/Dark Grayscale  :  LeLutka Not Free

Jewelry : Necklace - Lover's Solitaire Heart :  Fameshed Not Free

Bikini :  [whatever] Stringkini - red flower :  whatever Not Free

Model, Stylist and photographer : Relitha Byron

Location: Mau Loa Romance 

 Stringkini

0 commenti:

Posta un commento

 

Followers